"Да разгледаме някои окултни методики, които се практикуват в модните съвременни секти.
Против Муладхара чакра – “Медитация” върху Муладхара чакра, псевдойогическо “посвещение” посредством пряк физически контакт и групова терапия със сексуален характер, седемкратно поощрение по старите тантрически обичаи, безпорядък във връзките, прикрит под нов психологически жаргон. В резултат на такава практика Шри Ганеша и Кундалини си отиват от своите места, както изчезва отражението в замърсено огледало.
Против Аджна чакра те устройват “късо съединение” в Агнйа чакра, вкарват бхута обикновено натискайки очните ябълки. Последователят може да види искри, мълнии или ясна светлина. Може да види око, което казват е “окото на Христос” или око, червено от гняв, което е “Окото на Шива”, който предупреждава и който в края на краищата изчезва, оставяйки открит достъпът в тази чакра от подсъзнателната или надсъзнателната зона. Когато влязат бхутове, те могат да се проявят с всички видове окултни сили: материализация, левитация, ясновидство и др.
Окултните практики предпочитат да атакуват тези чакри (Муладхара и Аджна ), а това са местата, в които е установен богът – дете, защото той е пазачът и настойникът на Кундалини. Фактически съществуват хиляди начини на магьосничество. Заразена храна може да вкара бхутове в Набхи чакра. Талисмани, гривни и обеци могат да поразят Анахата и Вишудхи чакра. Материалното може да стане носител на адски същности. Тези методики са известни и се използват от магьосническата религия вуду в Африка и макумба в Южна Америка, в Тибет и на други места. Дори прекият контакт с материалното не е необходим. Умелите магьосници са способни да убиват от разстояние. Някои окултни символи функционират така да се каже като площадки за десант на бхутове.
Също така погрешно използвани мантри може да оскърбят божеството, към което тази мантра е адресирана и да привлече бхут, на когото заклинателят е дал име на това божество. Когато ученикът последователно произнася тази мантра, то в частта на неговото тяло, съответстваща на тази мантра (това може да бъде нерв, орган, нади или чакра), се създава вибрационен вакуум и там се вселява същност, която той непреднамерено е извикал. Разбира се, ученикът, чийто гуру добре го е обработил и му е шлифовал мозъка, дори няма да помисли да задава въпроси. Той приема своята глупава покорност за някакъв вид йезуитско духовно упражнение. Неговият критически здрав смисъл и способността да се ориентира и да различава изчезват. А когато те дойдат при Шри Матаджи, започват да Я атакуват с поток възражения и аргументи. “Това доказва– отбелязва Шри Матаджи, - че при мен имате своята свобода”.
Вътрешното равновесие на трите нади се уврежда не толкова от манипулациите на тези лъжегуру. Трябва да спомена тук всичките видове лечебни практики, които се опитват да галванизират енергия в СНС, такива като акупунктура, рефлексология, енергетическа медицина и др. подобни. Те действително могат да доведат до незабавен ефект. Но след повече или по-малко време последствията ще бъдат отрицателни. Мрежата от канали – СНС прикрепена в Ида нади (левия канал) и Пингала нади (десния канал), които, както знаем, са свързани с областите на подсъзнателното и надсъзнателното. По този начин вътрешният инструмент (янтра) се настройва на невярна честота.
Известен метод на лечителите в този процес е да призоват бхут на умрял лечител или лекар, за да се извърши чудотворно изцеление. Възможно е изцелителят да е реализирана душа и той да се обръща към енергията Кундалини. Но такива хора действително са рядкост. Сахаджа Йога, разбира се, може да ги разпознае по техните хладни вибрации.
Всички неправомерни манипулации със СНС предизвикват гнева на Шри Ганеша, който се издига по централната нервна система във формата на огън. Ето защо Артур Авалон ни разказва в книгата си “Змийската енергия”, че Кундалини предизвиква силно изгаряне с поява на мехури, когато премине през чакрите. Други текстове на лама Кази Дева Самдуп и В.Й.Евас –Венц (“Тибетска йога” и “Тайната доктрина”) приписват тази топлина на трансмутация на сексуалната енергия. Тибетците наричат тази топлина на Шри Ганеша “вътрешна топлина” или “великият огън”. Лами-новаци прекарват нощта вън от манастира си в Хималаите и този, който до сутринта изсуши върху себе си най-голям брой мокри дрехи, се обявява за победител в тази игра и за високореализиран. Както твърди един “голям авторитет” в Кундалини йога в списанието “Йога днес” през април 1978 г., това парене се усеща като игли или нагорещени жила, които пронизват органите.
Шри Матаджи ни каза, че “тази болка е предизвикана от идиотските опити да издигат Кундалини. Ако тя е заложена в нас от Бог, то защо Му е да иска нейното издигане да е болезнено? Когато тя се издига, тя напълно възстановява и отпуска”. В действителност опитът, който ние всички преживяхме, е във висша степен приятен, излъчващ мир, радост и благополучие.
И изцеляващият процес, който съпровожда издигането на Кундалини, е абсолютно спонтанен, тъй като тази разумна енергия сама се отправя към органите, които се нуждаят от това. И обратно – пациент, който се лекува с различни видове алтернативна медицина, има толкова раздразнена СНС, че започва да излъчва много горещи вибрации, подобно на раково болен. Тази топлина може да бъде регистрирана с помощта на фотомагнитен фотографски апарат на Кирлиан и да се види увеличената яркост в светещите нишки на аурата, която обгръща човешкото тяло. Лаел Лотсън твърди, че тази яркост нараства, когато субектът приема алкохол или марихуана, при трансцедентална медитация, акупунктура, психокинеза. Но публиката не знае как да интерпретира Кирлиановата фотография. Увеличената яркост на аурата показва “късото съединение” на прегрятата СНС. Пръстенът от светлина (дъга) около ръката на “духовен лечител” означава, че чрез него работи бхут.
Нахлуването на духове на мъртви в света на живите и тяхното пагубно въздействие върху нас се способства преди всичко от нашето абсолютно невежество по този въпрос. В средните векове хората са знаели много добре, че духът на покойника, който е отказал да се отправи в тази част на космоса, в която му е отредено да пребивава, броди около своето тяло. Затова хората са избягвали гробищата. Обаче впоследствие започнали да погребват всяка важна и егоистична персона направо в храма. Християнските църкви се трансформирали в гробища. Например, базиликата “Свети Петър” и Уестминстърското абатство имат много лоши вибрации. Само тялото на светец (реализиран, не обезателно канонизиран) може да се погребе в храм, тъй като излъчва вибрации, Чайтанйа.
Голямото невежество от страна на някои създатели на имидж (интелектуалци, филмови продуценти и певци) подведоха масите на Запад в погрешна посока, където вниманието е отворено за бхутове. Ние сме уязвими вследствие на нашите слабости. Развратната личност е уязвима за мръсните бхутове, а гордата личност за бхутове от надсъзнателното. "
"Да разгледаме някои окултни методики, които се практикуват в модните съвременни секти.
Против Муладхара чакра – “Медитация” върху Муладхара чакра, псевдойогическо “посвещение” посредством пряк физически контакт и групова терапия със сексуален характер, седемкратно поощрение по старите тантрически обичаи, безпорядък във връзките, прикрит под нов психологически жаргон. В резултат на такава практика Шри Ганеша и Кундалини си отиват от своите места, както изчезва отражението в замърсено огледало.
Против Аджна чакра те устройват “късо съединение” в Агнйа чакра, вкарват бхута обикновено натискайки очните ябълки. Последователят може да види искри, мълнии или ясна светлина. Може да види око, което казват е “окото на Христос” или око, червено от гняв, което е “Окото на Шива”, който предупреждава и който в края на краищата изчезва, оставяйки открит достъпът в тази чакра от подсъзнателната или надсъзнателната зона. Когато влязат бхутове, те могат да се проявят с всички видове окултни сили: материализация, левитация, ясновидство и др.
Окултните практики предпочитат да атакуват тези чакри (Муладхара и Аджна ), а това са местата, в които е установен богът – дете, защото той е пазачът и настойникът на Кундалини. Фактически съществуват хиляди начини на магьосничество. Заразена храна може да вкара бхутове в Набхи чакра. Талисмани, гривни и обеци могат да поразят Анахата и Вишудхи чакра. Материалното може да стане носител на адски същности. Тези методики са известни и се използват от магьосническата религия вуду в Африка и макумба в Южна Америка, в Тибет и на други места. Дори прекият контакт с материалното не е необходим. Умелите магьосници са способни да убиват от разстояние. Някои окултни символи функционират така да се каже като площадки за десант на бхутове.
Също така погрешно използвани мантри може да оскърбят божеството, към което тази мантра е адресирана и да привлече бхут, на когото заклинателят е дал име на това божество. Когато ученикът последователно произнася тази мантра, то в частта на неговото тяло, съответстваща на тази мантра (това може да бъде нерв, орган, нади или чакра), се създава вибрационен вакуум и там се вселява същност, която той непреднамерено е извикал. Разбира се, ученикът, чийто гуру добре го е обработил и му е шлифовал мозъка, дори няма да помисли да задава въпроси. Той приема своята глупава покорност за някакъв вид йезуитско духовно упражнение. Неговият критически здрав смисъл и способността да се ориентира и да различава изчезват. А когато те дойдат при Шри Матаджи, започват да Я атакуват с поток възражения и аргументи. “Това доказва– отбелязва Шри Матаджи, - че при мен имате своята свобода”.
Вътрешното равновесие на трите нади се уврежда не толкова от манипулациите на тези лъжегуру. Трябва да спомена тук всичките видове лечебни практики, които се опитват да галванизират енергия в СНС, такива като акупунктура, рефлексология, енергетическа медицина и др. подобни. Те действително могат да доведат до незабавен ефект. Но след повече или по-малко време последствията ще бъдат отрицателни. Мрежата от канали – СНС прикрепена в Ида нади (левия канал) и Пингала нади (десния канал), които, както знаем, са свързани с областите на подсъзнателното и надсъзнателното. По този начин вътрешният инструмент (янтра) се настройва на невярна честота.
Известен метод на лечителите в този процес е да призоват бхут на умрял лечител или лекар, за да се извърши чудотворно изцеление. Възможно е изцелителят да е реализирана душа и той да се обръща към енергията Кундалини. Но такива хора действително са рядкост. Сахаджа Йога, разбира се, може да ги разпознае по техните хладни вибрации.
Всички неправомерни манипулации със СНС предизвикват гнева на Шри Ганеша, който се издига по централната нервна система във формата на огън. Ето защо Артур Авалон ни разказва в книгата си “Змийската енергия”, че Кундалини предизвиква силно изгаряне с поява на мехури, когато премине през чакрите. Други текстове на лама Кази Дева Самдуп и В.Й.Евас –Венц (“Тибетска йога” и “Тайната доктрина”) приписват тази топлина на трансмутация на сексуалната енергия. Тибетците наричат тази топлина на Шри Ганеша “вътрешна топлина” или “великият огън”. Лами-новаци прекарват нощта вън от манастира си в Хималаите и този, който до сутринта изсуши върху себе си най-голям брой мокри дрехи, се обявява за победител в тази игра и за високореализиран. Както твърди един “голям авторитет” в Кундалини йога в списанието “Йога днес” през април 1978 г., това парене се усеща като игли или нагорещени жила, които пронизват органите.
Шри Матаджи ни каза, че “тази болка е предизвикана от идиотските опити да издигат Кундалини. Ако тя е заложена в нас от Бог, то защо Му е да иска нейното издигане да е болезнено? Когато тя се издига, тя напълно възстановява и отпуска”. В действителност опитът, който ние всички преживяхме, е във висша степен приятен, излъчващ мир, радост и благополучие.
И изцеляващият процес, който съпровожда издигането на Кундалини, е абсолютно спонтанен, тъй като тази разумна енергия сама се отправя към органите, които се нуждаят от това. И обратно – пациент, който се лекува с различни видове алтернативна медицина, има толкова раздразнена СНС, че започва да излъчва много горещи вибрации, подобно на раково болен. Тази топлина може да бъде регистрирана с помощта на фотомагнитен фотографски апарат на Кирлиан и да се види увеличената яркост в светещите нишки на аурата, която обгръща човешкото тяло. Лаел Лотсън твърди, че тази яркост нараства, когато субектът приема алкохол или марихуана, при трансцедентална медитация, акупунктура, психокинеза. Но публиката не знае как да интерпретира Кирлиановата фотография. Увеличената яркост на аурата показва “късото съединение” на прегрятата СНС. Пръстенът от светлина (дъга) около ръката на “духовен лечител” означава, че чрез него работи бхут.
Нахлуването на духове на мъртви в света на живите и тяхното пагубно въздействие върху нас се способства преди всичко от нашето абсолютно невежество по този въпрос. В средните векове хората са знаели много добре, че духът на покойника, който е отказал да се отправи в тази част на космоса, в която му е отредено да пребивава, броди около своето тяло. Затова хората са избягвали гробищата. Обаче впоследствие започнали да погребват всяка важна и егоистична персона направо в храма. Християнските църкви се трансформирали в гробища. Например, базиликата “Свети Петър” и Уестминстърското абатство имат много лоши вибрации. Само тялото на светец (реализиран, не обезателно канонизиран) може да се погребе в храм, тъй като излъчва вибрации, Чайтанйа.
Голямото невежество от страна на някои създатели на имидж (интелектуалци, филмови продуценти и певци) подведоха масите на Запад в погрешна посока, където вниманието е отворено за бхутове. Ние сме уязвими вследствие на нашите слабости. Развратната личност е уязвима за мръсните бхутове, а гордата личност за бхутове от надсъзнателното. "